24 Şubat 2014 Pazartesi

Bebek Şekeri (Buğlem'e Doğum Günü Hediyem)

Yeğenimin kızına yaptığım doğum günü şekerleri, küçük kavonozlara renkli renkli bonibon şekeri koyup, kapaklarına sticker kağıdına Buğlem'in  fotoğraflarını bastık daha sonra kapakların üzerine kesip yapıştırdım, tülü kurdele ile bağladım. Bir eksik var gibiydi neyle dağıtacaktık hemen bir tepsi alıp beyaza boyadım kalpli peçete dekupajı yaptım üzerini vernikledim, kurdele ile süsleyip şekerleri tepsiye dizdim. Buğlem'e hediyem hazırdı annesi görünce  çok beğendi..İyiki doğdun Buğlem.











                                      

10 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. çok cici olmuş, tebrikler...

    YanıtlaSil
  3. çok cici olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş cidden elinize sağlık..peki birşey sorabilirmiyim bu kavanozların nasıl bi yerden aldın ve fotoları nerede yaptırdın bende kızım için yapmayı düşündüm birden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kavanozları züccaciyeden tanesini 50 kuruşa aldım daha uygununu bulamadım.
      fotoları arkadaşım yaptı ama matbaaya sordum 40 adedini 10 tl ye basabileceklerini söylediler.

      Sil
    2. hmmm çok iyi umarım bulunduğum yerde bulabilirm çok teşekkürler:)

      Sil
    3. rica ederim inşallah yardımım olur, sevgilerle....

      Sil