20 Eylül 2013 Cuma

Taş Boyadım

Taşı elime aldım ve yazdım, şimdi masamın üzerinde....




10 yorum:

  1. Ellerinize sağlık. Tatil dönüşü yanımda getirdiğim taşlarım beni beklemekte. İlk fırsatta ben de el atacağım inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok sağolun. Eminim çok güzel şeyler çıkar ortaya...

      Sil
  2. çok güzel olmuş , ben de elimde ki taşları böyle değerlendirebilirim. ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş ellerinize ve emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. görünce aklıma gelen ilk şey, inanmayan taş olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine saglık cok guzel yapmıssın. biz de tas toplamıstık bahceden tasınmadna boyamak gerek. cocuklar ıcın ıyı bır ornek olur bu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bencede çocuklar için iyi örnek olur.

      Sil