6 Ağustos 2014 Çarşamba

Nazar Değmesin

Herkese Merhabalar;

Geçen sene,  macera dolu bir akşam, deniz kıyısından, deniz kabuğu toplarken bu taşı buldum. (parantez açmadan geçemeyeceğim taş görünümlü ama taştan yumuşak bir o kadar pürüzsüz, parlak bir şey) akşam balkonda otururken birden o geceyi hatırladım hemen taşı aldım elime ne yapayım seni diye taşa sordum. Sonra aklımda bir fikir parlayıverdi. Başladım boyamaya tabi şarkıda tutturdum Gökhan Tepeden Adı Aşk Olsun istersen adını hiç koymayalım, nazarlardan korusun diye Allah, yıllarca başımız bir yastıkta birlikte yaşlanalım, derken eh ortaya işte bu nazar boncuğu çıktı. Aman kimselere nazar değmesin...Sevgilerimle.




                             

                             


                             
      Bunlarda deniz kabuklarım rengarenk boyamıştım.
    

13 yorum:

  1. :) Ne güzel olmuş, nazar boncuğuna aşık biri olarak bayıldım :)
    Deniz kabuklarınız da ayrı neşeli :)
    Ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sizin keçe işlerinize de ben bayılıyorum. Sevgilerimle...

      Sil
  2. çok güzel olmuşlar elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Taş nazar boncuğu süslemeli çok güzel olmuş,hele deniz kabuklarına bayıldım..Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. cıvıl cıvıl olmuş kabuklar :)
    Nazar boncuğu da çok hoş :D

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :) Bende blogumu yeni açtım ve sizleri sayfama beklerim görüşmek üzere hoşçakalınnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sağolun. Hemen geliyorum sayfanıza :)

      Sil
  6. merhaba,

    keşfettim geldim.
    keyifli bir blogun varmış.
    bana da beklerim.
    sevgiler.
    http://burcuaydn04.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim. Bende sizi takibe aldım sevgiler.

    YanıtlaSil