25 Haziran 2014 Çarşamba

Masum Çocuk

Öğle arası yemek dönüşü arkadaşıma ben markete uğrayacağım sende gel, ben gelmeyeyim geç kaldım zaten dedi, yolda ayrıldık. İleride bir kız çocuğu ağlamasını duydum, biraz ilerledikten sonra üç dört yaşlarındaydı tahminimce, annesinin elinden tutuğunu ve kaldırımın köşesine doğru ittiğini ve okkalı bir tokat atışını şaşkınlıkla gördüm.Çocuk daha şiddetli ağlamaya başladı tabi ben durur muyum bu durumda, kadını hemen kolundan tuttum, gözlerimi patlattıp ne vuruyorsun ben de şimdi sana vurayım mı dedim, kadın 30'lu yaşlarında birisi,  bana öyle donup baktı hiç bir şey söyleyemedi. Bir daha vurma çocuğa deyip kolunu bıraktım.Benim annesine laf söylediğimi duyan çocuk annesinin bacağına yapıştı kıyamam. "O"na vurduğu halde annesine gidiyor, ne masum, ne savunmasız, korunmaya muhtaç.Bir gün böyle hadiselerden dayak yemezsem iyidir dayanamıyorum hemen karşılık veriyorum  insanlara. Sonra markete giriyorum ne alacağımı unuttum, su alıp çıkıyorum. Böyle insanların ancak güçleri çocuklara yetiyor.

6 yorum:

  1. Böyle insanlar aciz oldukları için çocuklara saldırıyor. Kendi yetersizliklerinin acısını onlardan çıkartıyorlar maalesef.

    YanıtlaSil
  2. tepki vermen çok güzel aslında :) ben anne çocuk arasına giremem ama bir hayvana eziyet edeni görürsem gözüm döner.
    Bizim tepkimizden çekinip kötü davranışlarını terk etseler gene bişey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, ne yapayım dayanamıyorum, kendimi tutamıyorum, inşallah farkederler:)))

      Sil
  3. helal olsun sana canim, tepki vermeyince iyice manyaklasiyor bu tür insanlar zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki ders çıkarırlar. Çok teşekkür ederim canım sağol:))

      Sil