2 Ocak 2014 Perşembe

Kot Mont Kolu Ne Oldu?

   Akşam evde eşim oğlumuzu ayağında uyutmaya çalışırken bende çamaşırları asıyordum. Bana seslenmiş ama duymamışım bir baktım telefonum çalıyor arayan eşim duymuyorum diye telefonu aramış. Neyse Kağan ayağında, bana kot montumu getirirmisin bıçak makas da dedi. ( "Allahım adam çıldırdı galiba") meğer televizyonda görmüş kolsuz kot monttu, çok hoşuna gitmiş, kesti montun kollarını gerçekten güzel oldu yakıştı, sonra o kolları çöpe atıyor ne yapıyorsun ver bana dedim. Hemen kolların düğmeli bilekliklerini kestim ve kot desenli  havlulara taktım şimdilik, daha başka şeylerde yapabilirim aklıma ilk gelen bu oldu. Kalan parçaları da değerlendireceğim elbette.




16 yorum:

  1. türk kadının bu yapıcı-yaratıcı zekasına hep hayran olmuşumdur ellerine sağlık :) mrlgrck74.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. maşaAllah size karı koca ne güzel üretimler olmuş. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşim benim kadar meraklı üretime.... teşekkürler..

      Sil
  3. eşinize mi şaşırsam size mi bilemedim :)

    YanıtlaSil
  4. Şaşkınım :)) harika görünüyor...

    YanıtlaSil
  5. Ha ha sonunda beylere de bulaştı kesip biçme hastalığı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten körle yatan şaşı kalkar sözü gerçek oldu sevgiler, teşekkürler...

      Sil
  6. Ne güzel değerlendirmişsiniz,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. ne kadar hoş bir fikir bayıldım doğrusu..

    YanıtlaSil