4 Kasım 2013 Pazartesi

Senden Önce Ben

 Birbirlerine aşktan başka verecek hiçbir şeyleri yoktu...

Yaşamın ince detayları Loudan sorulur. Otobüs durağıyla ev arasında kaç adım var? Çalıştığı kafeye gelip gidenler nasıl bir hayat yaşıyor? Parlak yeşil elbisenin altına ne renk külotlu çorap giyilir? Onda bu soruların hepsinin cevabı var. Kolayca mutlu olabildiği küçücük dünyasında bilmediği tek şey hayatın çok daha karmaşık soru ve cevaplarla dolu olduğu...

Geçirdiği motosiklet kazasıyla hayatı altüst olan Will uzun süredir karmaşık sorularla meşgul. Bu hayatta diğer insanları mutlu eden küçük şeyler ona biraz olsun keyif vermiyor. Çevresindeki tüm renkler birden griye dönmüş ve böyle bir umutsuzluk içindeyken yapabileceği tek şeyin hayatını sonlandırmak olduğunu düşünüyor.

Peki, asık suratlı, aksi ve geçimsiz Will, Lounun rengârenk yaşamıyla karşılaşırsa neler olur?

Mucizelere inanmıyorsanız durup bir kez daha düşünün... diyor arka kapakta;

Kitap sürükleyici güzel akıcı hele son sayfaları ve Willin Louya mektubu çok duygulandığım anlardı. Sonunu arkadaşım söylemişti ama ben mutlu bitmesini isterdim. Sonu beni üzdü. Bence okunması gereken güzel bir kitap.

4 yorum:

  1. Okuyasım geldi. Yakın zamanda almayı düşündüğüme karar verdim. önerin için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet okunulacak bir kitap sonu çok acıklı...sevgiler

      Sil
  2. yorumunuz için tşk ederim ..elime alıp bırakmıştım yerine başka bir kitap almıştım. en kısa zamanda alıp okuyacağım ..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence alın çok dokunaklı, biraz üzücü ama sıkmayan bir kitap.

      Sil