16 Mayıs 2014 Cuma

Polis

Herkese Merhaba; 

Aklımda  Soma var ama biraz kafamı dağıtmak için yazıyorum.

Şimdiki aklım olsa polis olurdum,(boydan kayberdim ya) ne havaları var şu polislerin, hatta trafik polisi olurdum. Allah dağına göre kar verirmiş, polis olsam yanıma yaklaşılmazdı herhalde:) günde kaç koçan bitirirdim bilmiyorum, önüme gelene ceza yazardım. İnsanlar park etmeyi yolda araba kullanmayı bilmiyorlar, bizim engelli merkezinin önüne park etmesinler diye her gün dubayı ve saksıları özenle yerleştiriyorum ama,  artık terbiyem müsaade etmiyor anlayışsız insanlar diyeyim; dubayı kaldırıp park ediyorlar ve engelli vatandaşlar içeriye giremiyor ben büyük bir zevkle trafik polislerini arıyorum gelip cezayı yapıştırıyorlar, hatta bir defasında yolun önünü kapatmış bir akıllının, arabasını çektirmelerini ve ceza yazmalarını mutlulukla izledim. Keşke bende polis olsam kesin polis gözlüğü takar, polislerin kullandığı tüm aksesuarları alır birde motosikletim olurdu, diye hayallerimi anlattığım arkadaşlar psikopat olurdun sen adam bile döverdin diyorlar, hak ederse döverdim diyorum, düşünsenize adam karısını hiç bir nedeni yokken dövüyor yapmadığı işkenceyi bırakmıyor ve ben o adamı pataklıyorum ne güzel :) gerçi trafik dedim asayişten çıktım. Acaba polis olmak için hala şansım var mı?

 Buda benim olurdu:)))

2 yorum:

  1. Çok güzel yazmışsınız , gerçekten de öyle .Hem polisler havalı hem gerçekten bazılara ceza yazmak gerekiyor ....Hayal ama çok istidikten sonra her şey de olur...)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, ama o iş olmaz, hayatta bazen çok istediğimiz şeyler olmuyor maalesef kader diyelim. Ama olsa fena olmaz hani:)))) sevgilerimle...

      Sil