29 Nisan 2014 Salı

MAROON Kültür, Yaşam, Bilgi Topluluğu : ))

Herkese Merhabalar;

Bundan tam 9 gün önceydi...

    Sabahları iş yerime gelip ilk yaptığım tabi ki kapıları açtıktan sonra:) bilgisayarı açmak ve hemen bloguma bakmak, yorumlarda ne göreyim, sevgili Mukaddes Tiryaki'den yani Hayata Dair'den Kürk Mantolu Madonna kitabı ile ilgili yazıma bir yorum. "Okunacaklar listemde yerini aldı bile. Bu arada Maroon'da moderatör oldun ve ben sana kelebekli bir kart gönderdim bir ara bakarsan sevinirim. Orada tebrik etmiştim buradan da edeyim. Sevgiler" diye.  Amanın ne mutlu oldum ne mutlu oldum anlatamam. Artık öğle arası arkadaşlarıma da bir hava attım sormayın. Nesye benim hava atmamı bırakıp topluluğun amacından bahsedeyim. Topluluk da  Şehir, yaşam, moda-güzellik-bakım, teknoloji, yemek ve lezzetler, gezi-seyahat, edebiyat ve tüm görsel sanatlar ile ilgili paylaşımlarınızı yapabilir ve güzel blogları da keşfedebilirsiniz. Sizleri de güzel paylaşımlarınız ve desteğiniz   için   MAROON Kültür, Yaşam, Bilgi Topluluğu'na  bekliyorum. 
                                                                                                                             
                                                                                                                                   Sevgilerimle....

Buda beni şımartan kelebekli kart....

7 yorum:

  1. Simdi de ben cok mutlu oldum yazini gorunce. Sen karti gordugunde ne kadar mutlu olduysan ben senden daha fazla oldum sevgili Mehlika. Maroon'u tanitim yazinda cok basarili, sevgiyle yasa. Tekrar hos geldin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bende çok mutlu oldum sizin mutlu olmanıza. Sevgiler...

      Sil
  2. Ne zamandir post okumuyordum keyifliydi :)

    YanıtlaSil
  3. tebrik ederim.hemen gidip bir bakacağım.
    bu arada blogdan adına tıklayınca ne google plus hesabın nede bloğun açılıyor hata veriyor.ayarlarını bir kontrol et istersen.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ne oldu acaba hemen ayarlara bakayım sevgiler..

      Sil
  4. Canim tag'landim ve bende seni tag'ladim birkac arkadasimla beraber. Zahmet olmazsa sayfamda benim cevapladigim sekilde sende yapip, arkadaslarina paslar misin? sevgilerimle.

    YanıtlaSil