17 Ocak 2014 Cuma

Mim'lendim


Sevgili Aycan beni mimlemiş çok teşekkür ediyorum. İyiki varsın Aycancım sevgiler...

KIŞ DEYİNCE AKLINA NE GELİYOR?
Soğuk 

FAVORİ KIŞ AKSESUARLARIN NELERDİR?
Atkı, Bere 


KAHVE Mİ? ÇAY MI? SALEP Mİ?
Kahve


FAVORİ KIŞ MUMUM?
Mum çok yakmam ama tütsüyü severim.


RUJ MU? EYELINER MI?
Ruj ♥

EN SEVDİĞİN KIRMIZI RUJ? 
Avon kırmızı ruj


EN SON ALDIĞIM KAZAK?
1 ay önce Forum Bornova Zara'dan aldığım siyah kazak

ÇOCUKLUĞUNDAN BİR ANINI BİZİMLE PAYLAŞ
Benim aklıma ilk gelen anım kışla ilgili değil. İlkokula giderken bir yaz tatilinde son paramla dondurma almıştım. Elimde dondurma lay lay lom yürüyorum tam apartmanın içine girdim hop benim dondurma kulahla bir yerde canım nasıl dondurma çekiyor başka param yok eh Mehlika ne yapsın sağıma soluma baktım gelen giden yok yere eğildim  o dondurmayı yerden aldım biraz temizledim ve yedim.. 


FAVORİ KIŞ OJEN?
Oje her zaman sürmem ama en çok flormarın kırmızı ojesini seviyorum.

KISA BOT MU? UZUN BOT MU?
Uzun bot

FAVORİ KIŞ PARFÜMÜN?
Avon Pur Blanca


FAVORİ KIŞ MAKYAJ ÜRÜNÜN?
 Garnier BB krem 


FAVORİ KIŞ CİLT BAKIM ÜRÜNÜN?
Nemlendirici Diadermine krem 


KIŞ MI YAZ MI?
Yaz

4 yorum: