17 Eylül 2013 Salı

Deniz Börülcesi Salatası


Malzemeler


- 1 bağ deniz börülcesi
- Yarım limon suyu
- 1-2 diş sarımsak
- 2 yemek kaşığı  zeytinyağı


       Bağ halinde satılan deniz börülcelerin, çamurlu olan kök kısımlarını kesip atın. Kalanları iyice yıkayın. Tencereye kaynamış su koyup, börülceleri içine ekleyin. 10-15 dakika kadar, börülceler yumuşayıncaya kadar haşlayın. Haşladıktan sonra, hem soğumaları için, hem de yeşil renklerini kaybetmemeleri için çok soğuk sudan geçirin.Börülcelerin içinde çok sert dalları olduğundan, yemek için bu dallardan ayırmamız gerekmekte. Sert kısımlarından tutarak, yeşil kısımlarını sert dal kısımlarından ayırın. Zeytinyağı, limon ve ezilmiş sarımsakla yaptığınız sosu üzerine gezdirin. Afiyet olsun.

6 yorum:

  1. Nasıl güzel görünüyor salata :) Sarımsak olması içinde bu salatadan yiyemicegim anlamına gelıyor sarımsaklı bişey yiyemıyorum :(
    sevgiler :*

    YanıtlaSil
  2. Deniz börülcesini çok severim :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok seviyorum ben deniz börülcesini.
    Canım çekti şimdi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum. İkram etmek isterdim size.......

      Sil